Skocz do zawartości

Prośba o pomoc z Drag S Pro


Quo Vadis?

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

Mam problem, otóż jakiś czas temu zakupiłem sobie poda draga s pro i taki jest mankament, że ze zbiornika cieknie.

Z tym sobie jakoś doraźnie poradziłem, wypychając wata czy innym płynochłonnym cudem miejsce, gdzie spierdalał liquid tj. leciał spod grzałki i wylewał się potem przez airflow.

 

I teraz tak, chciałbym do tego draga sobie zakupić taki sam zbiornik jak miałem wcześniej czyli:

 https://frankijuice.com/pl/grzalki-gotowe-kartridze-/3872-2388-kartridz-voopoo-tpp-x-drag-x-pros-pro.html#/2-kolory-blue

I dobrać do niego grzałki ale nie wiem jakie xD

 

Obecnie mam inny zbiorniczek i do niego są inne grzałki a do tamtego wyżej są te grzałki jakieś większe.. nie znam się ale gołym okiem widzę.

 

Proszę o jakieś porady.

Jak ktoś ma patent na to, żeby nie ciekło to też poproszę.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, Dworzanin.Herzoga napisał(a):

teraz się pany porobili i elektryki kopcą. 😊

Łudzę się, że to zdrowsze :) ale mniejsza z tym, wnerwia mnie, że na pałę kupiłem sprzęt, który mnie teraz irytuje czasem i chciałbym z niego maxa wycisnąć :D  

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A to przy rzadkich liquidach chyba norma że standardowa grzałka cieknie?

Ja doraźnie kiedyś "poprawiałem" grzałki, bo drucik od grzałki jest źle uszczelniony przez gumową uszczelkę pomiędzy masą i pinem zasilania. Rozbierasz, skracasz drucik, żeby się nie "przewlekał" przez całą długość uszczelki i trochę powinno pomóc. 

 

Obczaj też ten hint z napełnianiem.

 

  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.12.2023 o 20:10, Quo Vadis? napisał(a):

Łudzę się, że to zdrowsze :) ale mniejsza z tym, wnerwia mnie, że na pałę kupiłem sprzęt, który mnie teraz irytuje czasem i chciałbym z niego maxa wycisnąć :D