Skocz do zawartości

Niski wzrost i dziewczyny mnie wyśmiewają


Anderson

Rekomendowane odpowiedzi

Dzień dobry :) 

 

Niebawem skończę 26 lat i przez ten czas miałem jedynie parę "związków" z dziewczynami. 

 

Zanim jednak je opiszę, pozwólcie że w skrócie powiem coś o sobie. Jestem zielonookim brunetem, którego twarz mogłaby przynieść spore powodzenie, gdyby nie nędzny wzrost, 165 cm. 

 

To mu zawdzięczam samotność i liczne porażki w sferze związków męsko damskich. Na własne oczy widziałem jak chłopacy otyli, zapuszczeni mieli u swego boku ładne dziewczyny, a ja, podobnie jak moi niscy koledzy mamy problemy z dziewczynami. 

 

 

 

Historię zacznę od szkoły średniej, gdzie koleżanki nie traktowały mnie poważnie. Jedna wyraziła się o mnie "mały, śmieszny". Inna widząc, że skierowałem wzrok w stronę uczennicy z innej klasy, pokusiła się o komentarz "myślisz, że masz u niej szansę?".

 

A inna znajoma uczęszczająca do mojej grupy podsumowała mnie tymi słowami "ty się z jakąś umawiasz? Nie wiem co ona w tobie widzi, jesteś niski, nieatrakcyjny".

 

Wspomnę tylko, że każda z nich miała nadwagę, płaski tyłek a cyc wielkości piłeczki od tenisa stołowego. Z twarzy płaskie jakby zostały rozjechane kombajnem. 

 

Opisane sytuacje bolą mnie do dzisiaj.

 

Pamiętam jak w szkole średniej w trakcie ćwiczeń na sztuczne oddychanie, nauczyciel przeznaczył mi z żółtymi jak ser zębami oraz śmierdzącą potem koleżankę. Wydawać by się mogło, że osobą która może mieć jakieś pretensje będę ja. Nic bardziej mylnego bowiem owa krasawica z obrzydzeniem spojrzała w stronę koleżanek, tak jakby ode mnie rozchodziła się cuchnąca woń. 

 

 

 

Poza szkołą miałem kilka spotkań z dziewczynami, ale zazwyczaj pierwsza randka była tą ostatnią. 

 

I możecie mi wierzyć lub mnie, lecz niemal każda pannica wytknęła mi wzrost. 

 

Posłużę się przykładem, rozmawiałem z dziewczyną o serialu, a ona ni stąd ni zowąd, prawi mi "komplement" - niski jesteś.