Skocz do zawartości

Suchy orgazm


xxyyzz

Rekomendowane odpowiedzi

Nigdzie nie znalazłem takiego tematu, więc pora go utworzyć!

Witam wszystkich Panów :P

jakie macie doświadczenia z suchym orgazmem? Ile ćwiczyliście, aby osiągnąć "moc" zatrzymywania w sobie spermy i cieszenia się z tej niesamowitej, ale niestety krótkiej rozkoszy jaką jest uwielbiany przez nas orgazm? 

Opisujcie wszelkie Wasze wrażenia i rady dla kolegów, gdyż słyszałem że jest o co walczyć! 

Niestety sam dopiero zaczynam ćwiczenia tych mięśni I jeszcze nie mam doświadczenia w zatrzymywaniu naszego błogiego płynu, ale liczę na wykwintne odpowiedzi i opowieści ( :P ) wyćwiczonych braci! 

Pozdrawiam

Edytowane przez xxyyzz
  • Zdziwiony 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie podniecaj się za mocno tymi ćwiczeniami Kegla, bo sobie krzywdy narobisz. Zbyt ciasne lub zbyt luźne mięśnie dna miednicy to krok do objawów impotencji lub "involuntary kegels".

 

Jak wyżej kolega polecił przeoraj pegym forums, kopalnia wiedzy i doświadczeń z zakresu męskiej "hydrauliki"

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja to ćwiczyłem, osiągnięcie pełnej przyjemności z orgazmu bez wytrysku to naprawdę wyższa szkoła jazdy. Parę wskazówek:

- trening zwieracza

- podczas orgazmu możesz ucisnąć mięsień między anusem a jajami, nic nie wyleci tylko uważaj żeby sobie krzywdy nie zrobić

- oducz się synchronizacji napięcia zwieracza i mięśni brzucha

- pozwól sobie na inne mimowolne ruchy przy orgazmie

- naucz się najpierw wstrzymywać pulsacyjnie, synchronicznie z mimowolnymi skurczami, przyjemność będzie przytłumiona, ale to już duży sukces

- kontroluj i wyczuj też preejakulat

- praktykuj nofap

- nie spuszczaj się do brzydkich dup

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki wszystkim za aktywność.

W żadnym wypadku nie miała być to żadna podpucha - po prostu słyszałem od paru kumpli o efektach, ale wstydliwi nigdy więcej nie rozwinęli tematu.