Natii Opublikowano 12 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2020 Tak samo jak @Hippie, dla mnie: Skazani na Shawshank, Chłopiec w pasiastej pidżamie, Pianista, Zielona Mila, Ciekawy przypadek Benjamina Buttona. Forrest Gump. A ze swoich ulubionych, to będzie jeszcze: Szósty zmysł, Sztuczna inteligencja, Przerwana lekcja muzyki, Lokatorka- czyli takie nieśmiertelne klasyki, ale bardzo dobre. Polecam też film "Zło"- akurat mniej znany i nie amerykański, chyba skandynawskiej produkcji, ale baaardzo dobry, polecam tym, którzy nie oglądali. A z tych może mniej ambitnych, ale które wyjątkowo mi się spodobał to Avatar i co może wydawać się niektórym śmieszne ( no, ale trudno ), Władca Pierścieni, wszystkie trzy części-choć Hobbit jakoś mniej przypadł mi do gustu, Igrzyska Śmierci. Ulubiony serial to "Gra o tron". Szczerze, to aż się sama zdziwiłam, że mnie tak wciągnął bo ja mało serialowa, a jednak wyjątkowo mi przypadł do gustu, mimo, że może kino nie jakichś najwyższych lotów. Jeśli chodzi o horrory to największe wrażenie zrobiły na mnie Egzorcyzmy Emily Rose i Zejście- może dlatego, że mam klaustrofobię. Nieproszeni goście, Sierota i Przypadek 39 też były niezłe. Z polskich film "Tatarak", choć niezwykle smutny. Aha, mój ulubiony film z dzieciństwa to Mortal Combat Może dlatego, że byłam fanką tej gry. Jak jeszcze coś sobie przypomnę, to dopiszę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skuti Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Odyseja kosmiczna Stanleya Kubricka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohun Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 "Tango&Cash" - chyba najlepsza komedia sensacyjna "Wielka draka w Chińskiej dzielnicy" - też dobre kino, pomieszanie SF/Komedia "Misery" - zalecam maksymalnie i nie mam nic do dodania "Żądło" - film tak pokręcony że trzeba go zobaczyć ze dwa razy co najmniej, super intryga "Snach" , "two barrels and a smoking gun" - patrz wyżej + komedia z brytjskim humorem "Ocens eleven" - komediowy napad na bank "Łatwy szmal" - też napad na bank, Bill Murray wymiata jak zwyle "Pogromcy duchów 1 i 2" "Naga broń 1-3" - ogólnie prawie wszystkie komedie z Lesli Nielsenem zalecam "W krzywym zwierciadle:Wakacje" - cała seria bardzo dobra "Blob" (1988) oraz "Ślimaki" - fajne horrory ze specyficznym kiczowatym klimatem "Martwe zło 1-3" - niezapomniana rola bruce Campbella "Martwica mózgu" - klasyka absurdalnego horroru(jest tu wątek romantyczny, może spodoba się też panią ) "Indiana Dżons 1-3" - arcydzieło w swoim gatunku, nigdy niedoścignione "Piraci z Karaibów" - coś jak wyżej, inny klimat ale bardzo dobre "Coma"(1978) - przejebany film "Gwiezdne Wojny" - jeśli chodzi o klimat tylko stara trylogia, nowe części wyjaśniają ino resztę historii "Twierdza" (1996) - PRZEJEBANY FILM "Armageddon"(1998) - sf/komedia/trochę dramat, ja lubię ten film "Koszmar z ulicy wiązów" - klasyka, jak dla mnie najlepsza jedynka i trójka "W paszczy szaleństwa" - super horror, jeden z najlepszych jak dla mnie Z nowych filmów to: "Matrix" - ino pierwsza część "Uciekaj!"(2017) - naprawdę dobre "Straszny film" -tak do chyba 4 części daje radę "Dead End"(2003) - bekowy horror "Porąbani"(2010) - j.w. "Zombie bobry" - zalecam Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Natii Opublikowano 13 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2020 Aha i jeszcze mi się przypomniało, oczywiście "W pogoni za szczęściem"- na faktach autentycznych o gościu, który z totalnego bankruta, od którego odeszła żona, dzięki swojej pracy i zawziętości został maklerem, bardzo mnie ten film motywuję i do dzisiaj włączam sobie czasem jego koniec, jako taki motywator. Choć jeśli, ktoś ich jeszcze nie oglądał, a nie chcecie znać zakończenia, to lepiej obejrzyjcie od początku, więc od razu uprzedzam, że to trochę spoiler. Kolejny z serii na faktach autentycznych, który też opowiada o motywacji i sile przetrwania, to nieco starszy od powyższego "Alive, dramat w Andach" Poniżej też zakończenie, do którego czasem wracam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser150 Opublikowano 15 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2020 A jak ktoś lubi musicale albo/i kulturę hipisowską to polecam: - Hair - Across The Universe - Les Miserables (Nędznicy) Do tego: - Easy Rider - Ptasiek - Lot nad kukułczym gniazdem - Skazany na Bluesa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Druid Opublikowano 6 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SzatanK Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Polecam świetny film polecony mi przez @NimfaWodna Mi się bardzo podobał. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser79 Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 22 minuty temu, SzatanKrieger napisał: Polecam świetny film polecony mi przez @NimfaWodna Tak a to tylko jedna z 3 części ? Pierwsza to: https://www.filmweb.pl/film/Niezniszczalny-2000-1480 A ostatnia to: https://www.filmweb.pl/film/Glass-2019-798782 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Anna Opublikowano 7 Listopada 2020 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2020 Jeśli miałabym zdecydować się na jeden film to mój wybór padłby na „Siedmiu Samurajów” Akiro Kurosawy. Ten film mnie zachwycił, a Shmada to dla mnie taki niedościgniony wzór mężczyzny ( i ogólnieludzki). Jak pisał Paweł Paliwoda: "Kambei Shimada to wojownik‑filozof. Mędrzec. Nie ma takiej siły – głodu, nędzy, przewagi rządzących łotrów, panów bogaczy kształtujących opinię publiczną – która zmusiłaby go do oportunistycznej kapitulacji, do służenia tym, których postrzega jako nędznych pachołów i karierowiczów. Nie można przekupić Shimady. Nie można z nim robić interesów. Nie można mu skutecznie pochlebiać. Nie można zaskarbić sobie jego przy‑ chylności pieniędzmi, stanowiskiem, karierą. To jest wojownik ubogi, bo w jego świecie – żeby zdobyć kosztowne pancerze – trzeba być oportuni‑ stą i tchórzem. Nie zawsze, ale prawie zawsze. I wtedy, gdy cała czereda moralistów i obłudników milczy, do akcji wchodzi Shimada. Co z tego ma? Poczucie, że kiedyś odejdzie jako człowiek uczciwy, a nie jako karie‑ rowicz i knur z tzw. dobrego towarzystwa." 1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser163 Opublikowano 1 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2022 (edytowane) Ciężko mi ocenić, który z nich jest najlepszy, więc podam w kolejności losowej: Co do dramatów, nie będę tutaj zbyt oryginalna: -Skazani na Shawshank -Lot nad kukułczym gniazdem -Ciekawy przypadek Benjamina Buttona -Forrest Gump -Bez mojej zgody -Chłopiec w pasiastej piżamie -Kupiec wenecki -Amadeusz Jeśli chodzi o horrory, to: -Sierota -Zejście Thrillery, niektóre z pogranicza horrorów -Pachnidło - historia mordercy -Nieproszeni goście -Przypadek 39 -Połączenie -O wszystko zadbam Seriale, które bardzo rzadko oglądam, więc nie mam wielkiego porównania: -Gambit królowej -Gra o tron -The Crown Komedie: -Wyścig szczurów -Poznaj mojego tatę -Dziewczyna moich koszmarów -Kapitan Ron Czarne komedie: (uwielbiam, ale mało jest dobrych) -Ze śmiercią jej do twarzy -zabawa w pochowanego -11:14 -Dzikie historie Musicale: -Gnijąca panna młoda Filmy romantyczne (wiem, nadal niezbyt oryginalnie, ale to dlatego, że nie gustuję, więc podałam te, które mi się spodobały) -Titanic -Uwierz w ducha -Duma i uprzedzenie Fantasy: -Never ending story -Władca Pierścieni (może jestem dziwna, ale go uwielbiam) -Igrzyska śmierci -Iluzjonista Nie przepadam za to za filmami akcji, choć tu "Uprowadzona" jeszcze się jakoś broni i SF (dlatego nie podam żadnego) Jak mi sie coś przypomni, to dopiszę, ale te z czystego serca mogę polecić A i jeszcze "Diabeł ubiera się u Prady" i "Terminal", duże sie tego nazbierało Edytowane 1 Listopada 2022 przez Angel_Sue Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser144 Opublikowano 1 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2022 (edytowane) Z takich, które zakotwiczyły mi w głowie: Twoja na zawsze Lulu (2000) Dom nad morzem (2017) Klucz do koszmaru (2005) Szef mafii (1990) Oświadczyny po irlandzku (2010) Zielona mila (1999) (jest to film oddany prawie 100% książce IMO) Green Book (2018) Najlepszy (2017) Pasażerowie (2016) Granice miłości (2008) Cast Away poza światem (2000) Jak sobie coś jeszcze przypomnę to wdepnę Edytowane 1 Listopada 2022 przez Wewerka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy00 Opublikowano 2 Listopada 2022 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2022 Donnie Brasco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi