Skocz do zawartości

Witajcie Bracia


Waginator

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

krótko o mnie - jestem studentem medycyny, interesuję się zagadnieniami psychiatrii, psychologii społecznej i seksuologii i chciałbym się też tym zawodowo zajmować o ile zobaczę u siebie predyspozycje do tego. Moim marzeniem jest posiąść całą wiedzę o psychice człowieka, móc poznać motywacje ludzi do różnych działań i przewidywać ich zachowania. Powoli rozszerzam swoją wiedzę, ale jak to z wiedzą jest, im bardziej się w coś zagłębiasz tym bardziej zdajesz sobie sprawę jak niewiele jeszcze wiesz i jak wiele pułapek na ciebie czeka. Czytam to forum od jakiegoś czasu i stwierdziłem, że może mi dać największą szansę na rozwój i poznanie prawdy o człowieku spośród ofert dostępnych na rynku. Mam też nadzieję, że uda mi się podzielić z Wami częścią swojej wiedzy, raczej teoretycznej niż praktycznej.

 

Pozdrawiam :)

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powitał!

Moment w którym wiesz, że nic nie wiesz jest tak naprawdę otwarciem na świat, ponieważ nie dajesz się zamknąć w szkatułce słów i znaczeń. Panta rhei!

Szukanie odpowiedzi na pytania jest jak najbardziej ok, pod warunkiem, że sam ten proces daje Tobie satysfakcje i radość. Pułapką w takim działaniu jest przywiązywanie się emocjonalne do rozmaitych modeli, koncepcji, schematów i konstruktów, bo oznacza betonowanie procesu naukowego rozumianego nie jako właściwy proces odkrywania (discovery!) a proces budowania.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cytat

Twój nick bardziej sugeruje ginekologię niż psychiatrię.

 

Hah, tak, to pamiątka po przezwisku jakie otrzymałem w latach szkolnych ze względu na swoją bezpruderyjność i brak ogarnięcia, że niektórych rzeczy się nie mówi w towarzystwie. Jednak wpływ społeczny mnie już nieco naprostował w tym względzie.

 

@Brzytwa