Skocz do zawartości

Cześć w wieku średnim zaczynam jak dziecko we mgle;) 


Tokra

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

 Dotarłem na to forum u końcu mojego małżeństwa które trwało 6 lat a znajomość z myszką 14lat😂, obecnie mam 37lat więc całą młodość spędziłem z jedną kobietą, dzieci brak😂

Oczywiście popełniałem większe i mniejsze błędy ale trafiłem na zaburzoną osobę(w poznaniu czego pomogło mi też czytanie tego forum) jednak miłość i dążenie do "dobrego" za wszelką cenę przyćmiło mi zdrowy rozsądek. Obecnie rozwód w toku, emocjonalnie ten związek mnie wykończył i obecnie jestem totalnie nowy w "nowym świecie" związków. Można powiedzieć, że w wieku średnim zaczynam jak dziecko we mgle;) 

Jak to teraz czytam to aż strasznie brzmi...

Zaczynam swoją przemianę licząc, że ułożę sobie życie na nowo już z mniejszym naciskiem na relację z kobietą.

 

Edytowane przez Tokra
poprawka
  • Like 5
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cały czas się nad tym zastanawiam, nie było z jej strony zaangażowania w tą relację, nie chciała opuszczać poprzedniej pracy(rodzinna) a ja sam też trochę wpadłem w wir pracy. Od 3 lat mówiłem o dziecku, zmiana pracy miała być typowo pod ciążę ale po zmianie znowu jej się ode chciało. Zamiast tego zaczęła flirtować z innymi(w poprzedniej pracy była dość odizolowana) i tak się rozpadło. Szczerze to ta relacja była martwa od kilku lat, próbowałem ją ratować przez głupie zaprogramowane zachowanie naprawiacza tylko się raniąc... mega w ostatnim roku to przeinwestowałem. Sam się śmieję teraz z siebie jak można było tyle czasu być ślepym.

Edytowane przez Tokra
poprawka
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli relacja była martwa, nie układało się wam, to rozwód jest tylko na plus. Nie ma sensu brnąć w relację, w której nie widać światła w tunelu - czy to małżeństwo, czy po prostu zwykły związek.