Skocz do zawartości

Kierunek studiów, a prowadzenie biznesu


eDavid9304

Rekomendowane odpowiedzi

Witam! 

   

 W związku z tym iż planuje otworzyć rozwijać biznes w najliższych latach z oszczędnościami, inwestyacjami z pomysłem. Chcę zapytać czy ktoś z was orientuje się czy jest jakiś konkretny dobry kierunek studiów, w którym nauka kształci ułatwia prowadzenie biznesu na zasadzie formy opodatkowania, prawo, ograniczenia, spółki, inwestycje, zyski i straty. Mój znajomy studiował ekonomie 10 lat z doktoratem i twierdzi, że o prowadzeniu biznesu niczego sie nie nauczył kiedy przyszło mu sie zderzyć z prawdziwą rzeczywistością prowadzenia firmy i uważa te 10 lat za stratę czasu, energii i odradził mi ekonomie więc niewiem co sie opłaca Pytam czy to prawda? czy może jest jakiś dobry efektywny kurs bądź inny kierunek zarządzanie, doradztwa, czy coś. Nie znam się na tym a przydałoby mi się. 

 

  Ja przyznaję uczyłem się bardzo marnie miałem cieżkie dzieciństwo i problemy z rodzicami itd. Skończyłem liceum zaoczne za łapówke, a w tym roku kończę prywatne studium kursy transportowe. Mam blisko 25 lat żyję sam na własny rachunek i chcę się dokształcić. Mam możliwość zapłacenia za nauke jeśli jest konkret.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Możesz dokładnie zdefiniować co rozumiesz poprzez słowo biznes i "otworzyć i rozwijać biznes"? Nie zdradzaj swoich pomysłów. Chodzi mi tylko czy masz jakiś pomysł i czy w tym co zamierzasz robić jesteś bardzo dobry. Tyle i aż tyle. Co studia mają do tego wszystkiego?

Edytowane przez SennaRot
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach