Skocz do zawartości

Moja historia


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Bracia, o to moja historia.

Najpierw przedstawię bohaterów tej opowieści czyli siebie i moją ex:

 

- Mam 28 lat, jestem po studiach, mam stałą pracę i mieszkam z rodzicami nadal. Przez 1,5 roku uczęszczam na spotkania z psychologiem. Nie będę ukrywał, że wizyty pomagają mi trochę zrozumieć swoje problemy. W skrócie powiem, że jestem trochę zamkniętą w sobie osobą. Często stresuję się drobnymi rzeczami w pracy, czy w życiu prywatnym. Inaczej mówiąc czasami za bardzo się spinam. Mam problemy z poczuciem własnej wartości, chociaż jak baluję to zdarzało mi się coś wyrwać. Bardzo mi zależy, żeby otaczający mnie ludzie byli ze mnie zadowoleni, nawet kosztem własnego dobra. To mnie trochę wkurwia u mnie.  Przez ostatnie 5 lat byłem singlem, jakoś nie mogłem się przemóc i się z kimś związać. Bliskość mnie odpychała. Wolałem być sam, żeby być bezpiecznym. Uczucia chowałem do jaskini, bałem się zaryzykować i zostać odrzuconym (pierwsza miłość mnie zostawiła i trochę cierpiałem z tego powodu). W tym czasie spotykałem się z wieloma kobietami. Randki czy seks, zawsze gdy druga strona się mocno angażowała, ja się wycofywałem. To jest kolejny dowód o moim błędnym myśleniu o sobie, bo jednak jakieś powodzenie miałem. Ciężko jest mi zaakceptować samego siebie, wytwarzam sobie presję i ciężko mi być szczęśliwym.    

 

- Moja ex ma 22 lata. Kończy licencjat, dorabia sobie jako opiekunka do dzieci. Jest osobą bardzo wrażliwą i uczuciową, taką na którą nie da się długo gniewać. Typ szarej myszki. Kiedyś opowiedziała mi o swojej historii. O tym, że miała depresje i myśli samobójcze. Była jeszcze inna zła rzecz, którą ją dotknęła i w sytuacjach intymnych trauma do niej wracała (nie chodzi o gwałt). Z nikim nigdy o tym nie rozmawiała i byłem jedną z dwóch osób, którym to powiedziała. Jej rodzice nic nie wiedzą.