Skocz do zawartości

Jak znaleźć normalną robotę w tym kraju?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Jak u was wyglądały początki kariery w nowym zawodzie? 

Ukończyłem studia z rachunkowości a że przedtem pracowałem na jako kierowca to nie mam doświadczenia. Wysłanych mam setki CV, zaprosili mnie jedynie na 3 rozmowy w przeciągu 4 miesięcy. 

Ja popadam w frustracje i depresję. Robota może i jest ale na budowie i produkcji. A ja chciałbym iść w podatki i doradztwo. 

A tu chu*jnia bo nikt nie chce dać mi szansy nawet jako klepacza faktur. Widzę że nawet Julki z roku pracują a były tak tępe że im kukoldy musiały pisać prace mgr. Czuję się jak totalny nieudacznik życiowy.

Potrzebuję tej roboty aby się rozwijać. Ale wygryzają mnie baby z kilkuletnim doświadczeniem. Chciałbym się gdzieś wkręcić ale korpo odpada bo słabo mówię po angielsku. 

Nic tak nie niszczy poczucia własnej wartości jak szukanie pracy... 

  • Like 2
  • Smutny 3
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem warto by było przemyśleć, jakie jeszcze kwalifikacje/umiejętności możesz nabyć, aby mieć opcję zapasową. Najlepiej taką, która pozwoli tobie na pewną niezależność (czyli np. pracę za granicą albo na własną działalność).

Ale podstawa to - zgromadzić kapitał, który można zainwestować w dalszą naukę. Jeżeli nie jesteś w stanie odkładać przynajmniej 3-4 tysięcy miesięcznie, to nie dorobisz się niczego sensownego - dlatego też na początku lepiej ładować hajs w nabywanie kwalifikacji, porządne studia, języki obce etc. 

 

Edytowane przez zychu
  • Like 8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Władimir Władimirowicz napisał(a):

Chciałbym się gdzieś wkręcić ale korpo odpada bo słabo mówię po angielsku.