Skocz do zawartości

2-3 letnie auto semi-sport do 400k


Anabol

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

 

nie siedzę w temacie motoryzacji za bardzo, jestem TOTALNYM laikiem, do tej pory bujałem się wokół komina SUV-ami. Rozważam zakup samochodu semi-sportowego, suma którą dysponuję pozwala na 'wkroczenie' w ten świat, jednak bez szaleństw. Kilka tygodni temu jeździłem nowym Porsche Boxster z 300 KM, i o ile zgodzę się ze wszystkimi recenzjami które widziałem na jego temat (dot. resposywności, kierowania pojazdem, doznaniami), o tyle już czuję, że tej mocy będzie mi za jakiś czas brakować, a samo wyposażenie samochodu jest bardzo biedne w tej kwocie; i jest dla mnie jednak odrobinę za mało komfortowe. I to by było na tyle w kwestii moich doświadczen z autami tej klasy. Porsche raczej bym odpuścił, bo na wyższe modele nie chcę wykładać powyżej pół bańki, a 718 nie robi na mnie na tyle dużego wrażenia, żeby przeznaczać na to te pieniądze. 

 

Nie mam jakiś wygórowanych oczekiwań. Chcę generalnie to co oferuje Boxster, ale samochód powinien być nieco bardziej komfortowy i posiadać więcej mocy (myślę, że 400 KM będzie OK); stosunkowo niska awaryjność i koszty eksploatacji; musi wyglądać agresywnie i 'drogo' - w biznesie którym prowadzę to ważne, by się pokazać. 

 

Jakie macie pomysły?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Coś na co dzień i weekendy. Cena trochę przekracza zakładany budżet, ale pewnie da się negocjować.

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/audi-rs5-carbony-salon-polska-faktura-vat23-panorama-b-o-lasery-ID6FO8AB.html

 

tu trochę taniej..

 

https://www.otomoto.pl/osobowe/oferta/audi-rs5-gwarancja-serwis-aso-salon-pl-ID6FTB0P.html

Edytowane przez Tomek
  • Dzięki 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Anabol napisał(a):

Cześć,