Skocz do zawartości

Jakim cudem kobieta wyrywa chłopa ...


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć wszystkim, chciałbym was zapytać o jedną rzecz, ale najpierw w skrócie żeby nie było nie mam żadnego doświadczenia w związkach i się nie znam ale zastanawia mnie coś.

Mieszkam w małej miejscowości ok 1500 mieszkańców a do tego bliskie wioski sąsiadujące więc nawet jak się nie zna kogoś z imienia i nazwiska to kojarzy się go choćby z widzenia, mam te ponad 3 krzyżyki na karku i widzę i się zastanawiam i jak "jedno" mogę zrozumieć tak "drugiego" nie mogę, może ktoś oświeci moje zaćmienie umysłu.

Nie wiem jak mówić żeby nikogo nie obrazić, więc żeby nie było po prostu mówię jak jest bez ubliżania komuś ok?

Chodzi o związki i małżeństwa, podam przykłady które mniej więcej rozumiem i te których nie bardzo rozumiem i chciałbym żeby ktoś mi nałożył łopatą do mojego tępego łba. Nie mogę podawać dokładnych opisów więc będzie bardzo prosto opisane

przykłady które mniej więcej kumam.

ona ładna on ładny - jest małżeństwo, są dzieci,  To rozumiem

ona ładna on brzydki ale ma hajs/wykształcenie - jest małżeństwo, są dzieci, To rozumiem

ona ładna on przystojny po ślubie ona dalej ładna on dalej przystojny - są dzieci - To rozumiem

ona ładna on przystojny po ślubie ona gruba on przystojny - są dzieci - To rozumiem

ona ładna on przystojny po ślubie ona gruba on spasiony - są dzieci - To rozumiem

ona brzydka/gruba on spasiony/brzydki - też się hajtają - są dzieci - mam lekki zawias ale sobie jakoś próbuję tłumaczyć

ona menelka on menel - czy są dzieci czy nie ma, czy było małżeństwo czy nie to są razem - Tu nie wiem co myśleć

ona menelka on tyra jak wół - było małżeństwo,  są dzieci - nikt się nie rozwodzi ani nie próbuje - Nie rozumiem

ale