Skocz do zawartości

Głupota, jaka wychodzi z ludzi przy okazji zbliżających się wyborów


krzy_siek

Rekomendowane odpowiedzi

Najlepsze są wojenki popis i licytowanie kto większe piekło zgotował, albo "inni się nie dostaną tylko oni zostają". 

 

Dlatego jestem za quasi demokracją. Ludzie po weryfikacji narodowości, zdający egzamin z historii i ekonomii mieliby coś do powiedzenia, natomiast decyzję i tak by podejmował silny wódz, który by sprawował władzę chyba najlepiej we własnym kraju dbając i własny interes, nie interes jednej sieci karencji.

  • Like 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, aceiro napisał(a):

Pomiłuj, panie kolego.

Okęcie de facto w środku miasta, uciążliwe dla lokalsów (nieunikniony ruch nocny i związany z tym hałas),  już teraz okresowo osiągające granice przepustowości i nie mające żadnych perspektyw rozbudowy (bo nie ma gdzie).

To ma być przyszłość?

Jest jeszcze Modlin i Radom. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, DOHC napisał(a):

Dlatego jestem za quasi demokracją. Ludzie po weryfikacji narodowości, zdający egzamin z historii i ekonomii mieliby coś do powiedzenia,

No i by wyszło że masa inżynierów, lekarzy by zawaliła. A głos by miał bezrobotny absolwent historii

8 godzin temu, DOHC napisał(a):

 

natomiast decyzję i tak by podejmował silny wódz.

Tak jak teraz

fzXk9kpTURBXy80ZjczMWIyNzc4NWU4ZWFiODk5N

 

8 godzin temu, DOHC napisał(a):

 

... który by sprawował władzę chyba najlepiej we własnym kraju dbając i własny interes, nie interes jednej sieci karencji.

Król Jarosław I? 

Na pewno dba o swój interes. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Akurat on dba o interes Polski dużo bardziej niż wielu tych co mają pełne usta słów o dobrobycie w Polsce.

Nie widzisz autostrad i innych rzeczy?

Tunel pod Świnoujściem?

Kto stał tam w kolejce do promu może sobie wyobrazić życie tam-bylców przeżywających to codziennie.

Przekop Mierzei Wiślanej, żeby nie prosić Ruskich o pozwolenie?

 

Nie chce mi się z wami gadać, jak by to powiedział Linda.

Lewica ma jakiś tajemny sposób prania ludziom mózgów.

Tego jej można pozazdrościć i nie mogę rozgryźć jak to robi.

 

Edytowane przez JoeBlue
  • Like 1
  • Haha 1
  • Zdziwiony 2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 hours ago, Libertyn said:

No i by wyszło że masa inżynierów, lekarzy by zawaliła.

 

Jak nie potrafią się nauczyć podstawowych zasad, to nie powinni być inżynierami ani lekarzami. Inaczej będą budować domy, które się ci zawalą na głowę albo cię leczyć prosto na tamten świat.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, JoeBlue napisał(a):

Akurat on dba o interes Polski dużo bardziej niż wielu tych co mają pełne usta słów o dobrobycie w Polsce.

Nie widzisz autostrad i innych rzeczy?

Tunel pod Świnoujściem?

Może i na swój pokręcony sposób dba, ale idąc po trupach, deptając regulacje prawne i dając zarobić swoim. 

Mam wrażenie że z kadencji ja kadencję od 89 roku, każdy kolejny rząd jest gorszy.

 

Tunel i autostradki? Takich rzczy nie buduje sie w 2 lata.

Może faktycznie coś oddali do użytku ale czy faktycznie oni to zaczęli? Mam wrażenie że rząd PIS miał tutaj farta i przecinał wstęgi na budowach rozpoczętych przez poprzedników. 

Rzeczony tunel wg. Wikipedii miasto zaczęło robić dokumentację w 2010 (za PO), fundusze znalazły się w 2014 (za PO), 2016/17 (za PIS)prosili o więcej kasy z GDDKiA i z UE, 2017 przetarg, 2018-23 budowa.

Czyli zasługą tego rządu jest tylko to że dokończyli coś co zaczęto przed nimi i nie obcięli funduszy.

Sporo inwestycji zaczęto w okolicach euro 2012 a oddano po 2015 i znów Jarek przecinał wstęgę. 

Jeżeli kolejny rząd (ktokolwiek nie wygra) odda do użytku jakieś duże inwestycje, to zapewne będą to inwestycje PIS, a jeśli nie odda to znaczy że nic nie zrobili. 

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, wrotycz napisał(a):

Jak nie potrafią się nauczyć podstawowych zasad, to nie powinni być inżynierami ani lekarzami.

Dlaczego? Dlaczego mają je znać? Kto definiuje podstawowe zasady? 

56 minut temu, wrotycz napisał(a):

Inaczej będą budować domy, które się ci zawalą na głowę albo cię leczyć prosto na tamten świat.

Co ma budowa domów czy operacja wszczepienia stentgraftu aortalnego do znajomości historii i ekonomii( która nie jest nauką ścisłą), z których chcesz egzaminować wyborców? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minutes ago, Libertyn said:

Dlaczego? Dlaczego mają je znać? Kto definiuje podstawowe zasady? 

 

Rzeczywistość.

 

16 minutes ago, Libertyn said:

Co ma budowa domów czy operacja wszczepienia stentgraftu aortalnego do znajomości historii i ekonomii( która nie jest nauką ścisłą), z których chcesz egzaminować wyborców? 

 

Jak nie potrafią się nauczyć ile jest 2+2 to tym bardziej nie będą umieć budować domów ani leczyć ludzi.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, Libertyn napisał(a):

Jest jeszcze Modlin i Radom. 

Nie mówimy o lotnisku dla warszawskich lokalsów, tylko o hubie krajowym. Ale nawet dla warszawskich lokalsów ani ten żenujący poziomem usług tunel do uprawy ogórków (Modlin) ani oddalony o 100 km Radom (z dojazdem ponad 1,5 godz.) nie jest - nie oszukujmy się - żadnym rozwiązaniem.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, aceiro napisał(a):

Nie mówimy o lotnisku dla warszawskich lokalsów, tylko o hubie krajowym. Ale nawet dla warszawskich lokalsów ani ten żenujący poziomem usług tunel do uprawy ogórków (Modlin) ani oddalony o 100 km Radom (z dojazdem ponad 1,5 godz.) nie jest - nie oszukujmy się - żadnym rozwiązaniem.

 

Luton-Londyn -56 km 

Paryż -Beauvois -105

Stansted-Londyn -60

 

Za jakość i miejsce trzeba płacić. Dużo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, aceiro napisał(a):

38-milionowa Polska też powinna taki mieć

Wg. kogo? Ktoś się prosił o ten port lotniczy? Równie dobrze można powiedzieć, że Holandia (przepraszam, Niderlandy) ma tylko 17 mln ludzi a ma największy port w Europie a Polska ma 38 mln i nie ma. To też trzeba zrobić?

Huby i porty nie buduje się bo ma się "wspaniały naród", tylko jeśli jest taka realna potrzeba. Czy w Polsce w tym momencie jest, to jest kwestia dyskusyjna.

  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiele w Twoim poście jakiegoś dziwnego zacietrzewienia, za to żadnych konkretów. No skądś ci mieszkańcy Polski muszą latać, a że jest ich dużo, toteż i latać pewnie będą dużo.

Jasne, to nie jest potrzeba "na dziś", na dziś Okęcie wystarcza. Ale takiego lotniska nie buduje się w rok tylko z 10 lat (BER budowali 14 lat, przemilczę jak to się odbywało, bo to jest jakiś deutsche wirtschaft:) - więc mamy czekać aż się Okęcie ostatecznie zapcha i wtedy zacząć zastanawiać co z tym zrobić?

Edytowane przez aceiro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Shark napisał(a):

Wg. kogo? Ktoś się prosił o ten port lotniczy? Równie dobrze można powiedzieć, że Holandia (przepraszam, Niderlandy) ma tylko 17 mln ludzi a ma największy port w Europie a Polska ma 38 mln i nie ma. To też trzeba zrobić?

Huby i porty nie buduje się bo ma się "wspaniały naród", tylko jeśli jest taka realna potrzeba. Czy w Polsce w tym momencie jest, to jest kwestia dyskusyjna.

Nasz największy „sojusznik” ma taką potrzebę więc zapłacimy. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

56 minut temu, aceiro napisał(a):

Co to za przykłady? To są wszystko lotniska low-cost.

Standardowy Polak jednak lata Ryanairem a nie Lufthansą. A jak już lata Lufthansą to z NYC do WAW bo lowcostu brak. 

56 minut temu, aceiro napisał(a):

 

Poza nimi te kraje mają normalne krajowe huby.

Heathrow, De Gaulle, Shipol. Olbrzymie i drogie

56 minut temu, aceiro napisał(a):

38-milionowa Polska też powinna taki mieć, a Okęcie (jak już napisałem) nie ma żadnych perspektyw rozwoju.

Tylko czy Polak kombinujący jak nie przepłacić w lowcostach naprawdę potrzebuje tego? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

9 minut temu, Libertyn napisał(a):

Standardowy Polak jednak lata Ryanairem a nie Lufthansą. A jak już lata Lufthansą to z NYC do WAW bo lowcostu brak. 

Heathrow, De Gaulle, Shipol. Olbrzymie i drogie

Tylko czy Polak kombinujący jak nie przepłacić w lowcostach naprawdę potrzebuje tego? 

1. Po Europie lowcostem lata, rzecz oczywista - do Ameryki czy Azji już się nie da. 

2. "Drogie", ale zarabiające na siebie na tym "olbrzymim" ruchu

3. Lotnisko buduje się z 10 lat - i abstrahując już nawet od ograniczonego zasięgu oferty lowcostów, sytuacja w kwestii wyboru linii też zapewne za te 10 lat się nieco zmieni.

 

Zakładając normalne prognozowanie sytuacji to lotnisko jest (edit: będzie za 10 lat, a może i wcześniej) po prostu niezbędne.

No chyba że szalona eurokomuna wprowadzi jakieś restrykcje, typu że do Tokio czy NY to trzeba rowerem :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, wrotycz napisał(a):

 

Jak najbardziej chodzi.

 

Czyli od początku masz pomysl by marnować kasę na egzaminy które każdy przejdzie

6 minut temu, aceiro napisał(a):

1. Po Europie lowcostem lata, rzecz oczywista - do Ameryki czy Azji już się nie da. 

2. "Drogie", ale zarabiające na siebie na tym "olbrzymim" ruchu

3. Lotnisko buduje się z 10 lat - i abstrahując już nawet od ograniczonego zasięgu oferty lowcostów, sytuacja w kwestii wyboru linii też zapewne za te 10 lat się nieco zmieni.

 

Zakładając normalne prognozowanie sytuacji to lotnisko jest (edit: będzie za 10 lat, a może i wcześniej) po prostu niezbędne.

No chyba że szalona eurokomuna wprowadzi jakieś restrykcje, typu że do Tokio czy NY to trzeba rowerem 🙂

To w takim wypadku masz Radom. Warszawce nic się nie stanie jak część lotów przeniesie się do Radomia i będą musiała podjechać. 

 

Taki Toruń czy Bialystok czy Gorzów lotnisk nie mają

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 minutes ago, Libertyn said:

masz pomysl by marnować kasę na egzaminy które każdy przejdzie

 

Egzamin który każdy przejdzie jest bezużyteczny bo niczego nie egzaminuje, niczego nie sprawdza.

Egzamin powinien być ze znajomości konstytucji, jak to było kiedyś w Stanach, i jak nie odpowiedź na połowę pytań to oblewasz i nie głosujesz. Proste.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, Libertyn napisał(a):

To w takim wypadku masz Radom. Warszawce nic się nie stanie jak część lotów przeniesie się do Radomia i będą musiała podjechać. 

 

Taki Toruń czy Bialystok czy Gorzów lotnisk nie mają

Daj już spokój, bo to zaczyna być męczące. Przecież już pisałem że nie o Warszawkę chodzi, tylko o krajowy hub, a znów odwracasz kota ogonem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 godzin temu, JoeBlue napisał(a):

Akurat on dba o interes Polski dużo bardziej niż wielu tych co mają pełne usta słów o dobrobycie w Polsce.

Nie widzisz autostrad i innych rzeczy?

Tunel pod Świnoujściem?

 

Podane przez ciebie przykłady, to raczej efekty obecności Polski w UE.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.