Oksymoron Opublikowano 29 Listopada 2018 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2018 Polecam klasyka... pt. "Nieśmiertelny" z niezapomnianą muzyką zespołu Queen... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azizi Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 Moje top 5 filmów: 1) Labirynt (2013) 2) Bunt (1967) (jeśli ktoś wytrzyma czarno-biały o samurajach) 3) W kręgu zła (1970) 4) Prawo Bronxu (1993) 5) Tajemnice LA (1997) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Phantom Slasher Opublikowano 28 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2019 -Ucieczka z Nowego Jorku (1981). Co mnie urzekło w tym filmie to mroczny klimat widoczny przez praktycznie cały film (III wojna światowa, jedno z większych miast przerobionych na gigantyczne więzienie) oraz rola Snake'a Plisskena w wykonaniu Kurta Russela. Snake to kawał skurwiela bez skrupułów, który przede wszystkim nie przepada za miłościwie panującymi politykierami. Powierzone mu zadanie wykonuje tylko dlatego, że został do niego zmuszony, a i tak pod koniec robi wszystkich w ciula. Wisienką na torcie są efekty specjalne oraz minimalistyczna, elektroniczna ścieżka dźwiękowa. Absolutny klasyk reżyserii Johna Carpentera, nie będący przy tym horrorem. Szkoda tylko że sequel zbyt kiczowaty. -Złodziej (1981). Opowieść o profesjonalnym złodzieju kamieni szlachetnych, który ma dość już działalności w światku przestępczym i postanawia się ustatkować oraz prowadzić uczciwe życie. Zanim jednak to nastąpi, lokalny mafioso oferuje mu ostatni skok. Kinowy debiut reżyserski Michaela Manna, znanego później z serialu Miami Vice oraz filmu Gorączka. Na szczególną uwagę zasługuje oprawa muzyczna w wykonaniu Tangerine Dream oraz niesamowicie świetnie nakręcone sceny rozkręcania sejfów z kosztownościami. -Commando Ninja (2018). Na koniec coś "dla jaj". Amatorska produkcja finansowana przez Kickstarter i dostępna na YouTube będąca pastiszem filmów typu Commando, Amerykański Ninja, Terminator i innych klasyków lat 80-tych. Dużo kiczu, sztucznej krwi, wybuchów, fruwających kukieł i innych celowo dziadowskich efektów specjalnych. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Opublikowano 29 Stycznia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2019 Okręt tylko ten z 1981 lub można poszukać dłuższej wersji z 1985 z której też skręcili miniserial. https://www.filmweb.pl/film/Okręt-1981-1289 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ignac Opublikowano 22 Lutego 2019 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2019 1. Interstellar (2014) - dla mnie film numer jeden ostatnich lat. Zaznaczam że jestam fanem SciFi/Fantastyki i głównie tego typu filmy oglądam. Na tle innych wyróżnia się świetnymi zdjęciami, muzyką i niebanlną fabułą poruszającą wiele ważnych dla ludzi problemów/rozterek. Oglądałem chyba z kilkanaście razy. Ponadto z tej działki polecam; Daję krótkie opisy bez spojlerowania: Grawitacja (2013) - Realia podróży kosmicznych na obecnym stanie rozwoju techniki. Wszystko może pójść nie tak. Prometeusz (2012) - Obcy po nowemu. W stronę słońca (2007) - Katastroficzna misja kosmiczna ratowania słońca z niedokońca wiadomą ilością załogi. Blade Runner 2049 (2017) - Łapanka androidów. Klasyka w nowej odsłonie. Trzeba zobaczyć. Księżyc (2009) - 3 letnia samotna służba na księżycowej stacji kosmicznej z efektem dejavu. Niepamięć (2013) - Fabuła przywodzi na myśl wyżej wymieniony Księżyc w efektywniejszej oprawie z "Maverickiem" w roli głównej. Pitch Black (2000) i cała trylogia - Kosmiczny zwadiaka Riddick nigdy nie zawodzi. Polecam scenę z kubkiem - nie pamiętam w której części - użytej jako oręż. Nie jest to SciFi ale fajnie się ogląda. Ukryty wymiar (1997) - Kosmiczny horror którego orginalny tytuł to Event Horizon, o którym mowa w Interstellar. Solaris (2002) - Film na podstawie powieści Lema. Akcja rozgrywa się na stcji kosmicznej nomen omen "Prometeusz". Kto nie czytł książki najpierw ją polecam przeczytać. Pasażerowie (2016) - Kosmiczni koloniztorzy w rodze na nową planetę. Jak Interstellar pokazuje naszą małość względem ogromu kosmosu. Cytując mój ulubiony film "w podróżach kosmicznych naszych celów nie osiągniemy za życia" czy jkoś tak. Nic szczególnego, ale można oglądnąć z kobietą za to plus. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piccolo181 Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Witam. Ja polecam thriller i horror. Uciekaj i Czarownica :bajka ludowa z nowej Anglii. Wedlug mnie bardzo dobre filmy. Naprawde warte obejzenia Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Summit Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 "Czarownica" rzeczywiście bardzo dobry i klimatyczny horror, mało takich teraz powstaje. Od siebie polecam Wściekłe psy, jak ktoś do tej pory nie widział. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DanielS Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Udostępnij Opublikowano 1 Kwietnia 2019 Inside Job - Szwindel Historia lubi się powtarzać ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
verde Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 Breakfast Club. Zwłaszcza koniec spodoba się użytkownikom tego forum. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vodkas85 Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 W dniu 1.04.2019 o 19:24, Summit napisał: "Czarownica" rzeczywiście bardzo dobry i klimatyczny horror, mało takich teraz powstaje. Od siebie polecam Wściekłe psy, jak ktoś do tej pory nie widział. Potwierdzam film prze chuj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ace of Spades Opublikowano 17 Września 2019 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2019 Ostatnio oglądałem kilka dobrych filmów: Suspiria (2018) Under The Silver Lake - Tajemnice Silver Lake (2018) Revenge - Zemsta (2017) Secretul fericirii - Tajemnica szczęścia (2018) Bad Times at the El Royale - Źle się dzieje w El Royale (2018) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MG-42 Opublikowano 26 Listopada 2019 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2019 Warto obejrzeć. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radeq Opublikowano 21 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 21 Stycznia 2021 Zajebisty https://www.filmweb.pl/film/Tylko+zwierzęta+nie+błądzą-2019-838918 szczególnie wątek o randkowaniu w sieci Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy00 Opublikowano 22 Stycznia 2021 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2021 Polecam: Venom, Joker. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bohun Opublikowano 14 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2021 Krwawa uczta - jeden z tych humorystycznych horrorów, nakręcony specjalnie "źle" co czyni go jeszcze lepszym 1)Pierwsza część - taka sobie 2)Druga i trzecia to jakby jeden film podzielony na dwa odcinki - zejebioza, wspomnę tylko że nie dla miłośników nofap bo dwie dupy topless latają przez pół filmu Co więcej dodam że film jeszcze lepiej się ogląda mając 2 promile we krwi - widzi tam człowiek więcej głębi, także ten, zalecam na sobotni wieczór Pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Personal Best Opublikowano 17 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2021 Właśnie obejrzałem na HBO ostatni sezon rumuńskiego filmu w odcinkach pt. "W cieniu" ("Umbre"). Ten film to jest dla mnie kwintesencja męskiego kina. Serial który ma treść, tempo, dialogi, niepowtarzalna i nie dającą się z niczym porównać atmosferę, a od końcówki pierwszego sezonu po prostu porywającą fabułę . Długo nie zapomnę tego co obejrzałem, chociaż rozwija się niespiesznie. Umbre (Shadows): Season 2 | Official Trailer | HBO - YouTube Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy00 Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Tylko zwierzęta nie błądzą. Eagle eye. American Pie wszystkie części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Orybazy Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 (edytowane) 15 hours ago, Personal Best said: Długo nie zapomnę tego co obejrzałem, chociaż rozwija się niespiesznie. Szukałem czegoś po Breaking Bad i Better Call Saul, dzięki! On 2/22/2019 at 3:20 PM, Ignac said: 1. Interstellar (2014) - dla mnie film numer jeden ostatnich lat. Zaznaczam że jestam fanem SciFi/Fantastyki i głównie tego typu filmy oglądam. Na tle innych wyróżnia się świetnymi zdjęciami, muzyką i niebanlną fabułą poruszającą wiele ważnych dla ludzi problemów/rozterek. Oglądałem chyba z kilkanaście razy. Muszę obejrzeć drugi raz bo wydał mi się strasznie nielogiczny i naciągany. On 2/22/2019 at 3:20 PM, Ignac said: Grawitacja (2013) - Realia podróży kosmicznych na obecnym stanie rozwoju techniki. Wszystko może pójść nie tak. Fanom SF odradzam, rozhisteryzowana pani i głupawy gość, nikt by im nie pozwolił nawet do rakiety zbliżyć. Widoczki ładne. Fanom SF i Obcego polecam rosyjską wersję: Sputnik https://www.imdb.com/title/tt11905962/ Absolutny klasyk SF ostatnich lat: District 9 https://www.imdb.com/title/tt1136608/ Polecam nie tylko dla fabuły ale też dla fanów spójnego świata, dbałości o detale. To co zrobił pan Blomkamp (RPA) to historia SF z wiarygodnymi zachowaniami ludzkimi i pozaziemskimi. Scena zatrzymywania kul polem siłowym, nie spoiluje, trzeba zobaczyć. Edytowane 18 Lutego 2021 przez Orybazy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mac Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 It's all gone pete tong, historia głuchego dja. Jeden z najlepszych filmów. Oglądałem go może 40 razy. Taki unikat, że głowa mała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iceman84PL Opublikowano 18 Lutego 2021 Udostępnij Opublikowano 18 Lutego 2021 Z ostatnich jakie mogę polecić: -Parasite (2019) Film naprawdę warty czterech Oskarów. - Le Mans '66 (2019) Historia rywalizacji Forda i Ferrari Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
balin Opublikowano 27 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2022 Platforma Kaliber Złe dni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy00 Opublikowano 28 Stycznia 2022 Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2022 Avengers SpiderMan IronMan Thor 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Druid Opublikowano 15 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2022 W dniu 27.07.2014 o 10:44, rx1991 napisał: 5) "Crazy, stupid love" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy00 Opublikowano 16 Marca 2022 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2022 Uncharted. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
NoHope Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Udostępnij Opublikowano 20 Kwietnia 2022 Watchmenów. Problem jest taki, że nie wiem czy by się spodobało. Film jak i komiks są wybitne. Dekonstrukcja gatunku superhero z masą filozoficznych pytań na temat władzy i człowieczeństwa. Za każdym razem gdy do niego powracam to trochę inaczej na niego patrzę. Dobry przykład to postać komedianta, z wiekiem coraz bardziej rozumiem tę postać i dlaczego nazwał siebie komediantem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi