nowy00 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Dodam coś od siebie Las Vegas Parano Świnki Transpotting 1 i 2 Poprawczak Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sparky Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Srpski film --- > https://www.filmweb.pl/film/Srpski+film-2010-497153 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Throgg Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 The Holy Mountain (1973) - klasyk kina surrealistycznego i jednocześnie chyba najbardziej strawny, a na pewno najbardziej udany pod względem konceptu film Jodorovskyego. Nagmi (2014) - obraz powielający mocno wyeksploatowany motyw, w którym grupa turystów trafia na bardzo wrednych tubylców, ale o ile taki ,,Eden Lake", czy ,,Wolf Creek", to typowe slashery, tak tutaj pod koniec filmu mamy pewną woltę jeśli chodzi o pozycję kata i ofiary, przez co finałowa ekstrema nadchodzi z zupełnie nieoczekiwanej strony. Happiness (1997) - dramat obyczajowy, będący mozaiką poprzeplatanych losów różnych bohaterów, którzy wiodą wyjątkowo parszywe i bezbarwne życie. To, co ten film wyróżnia, to wątek dotyczący bohatera, starającego się pogodzić swoją rolę statecznego ojca i męża, z byciem pedofilem. Scena rozmowy z synem, to obrazowa definicja słowa ,,cringe". Bad Boy Bubby (1993) - historia mężczyzny wychowywanego przez całe życie w alienacji ze światem zewnętrznym, przez chorą psychicznie matkę. Film charakteryzuje się też nietypowym, ,,hitchcokowskim" stopniowanie napięcia, bo od potężnego stężenia patologii na samym początku, powoli przechodzi do sielankowego zakończenia. Kieł (2009) - w sumie film powiela pomysł z ,,Bad Boy Bubby", tyle, że tutaj w alienacji jest wychowywane rodzeństwo przez dwójkę pojebanych rodziców. The Devil's Rejects (2005) - chociaż jest to w pewien sposób kontynuacja ,,Domu 1000 trupów", który choć równie makabryczny, to był jednak groteską, tak tutaj dostajemy historię dużo bardziej ,,na poważnie", bez puszczania oczka do widza. Patologiczne, ciężkie kino. Zmowa (1988) - nie jest to kino jakoś specjalnie wybitne, ale to co ten film wyróżnia, to historia, które jest oparta na autentycznych wydarzeniach tzw. zbrodni połanieckiej, będącą najbardziej pojebaną i odhumanizowaną zbrodnią PRL-u. Excision (2012) - historia wyalienowanej dziewczyny, która postanawia spełnić marzenia o byciu chirurgiem w dość nietypowy sposób. Threads (1984) - bezkonkurencyjny, jeśli chodzi o kino katastroficzne. Mało znany, bo to w sumie nie jest kino rozrywkowe, tylko symulacja zagłady nuklearnej, ale nakręcona w taki sposób, że film przez cały seans wypruwa bebechy, a na sam koniec rozpierdala łeb młotkiem. 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Personal Best Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 akurat horrory moim zdaniem najmniej ryją beret Szatańskie Tango, Głowa do wycierania, Zagadka Kaspera Hausera ( wszystkie fimy Herzoga w ogóle ) to jest kataris. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Libertyn Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Chwała Dziwkom Śmierć Człowieka Pracy Dzieci z Leningradzkiego Koszmar Darwina A.I. Sztuczna Inteligencja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser120 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 (edytowane) Mi ryły zawsze filmy Davida Lyncha począwszy od debiutu i "Głowy do wycierania", "Miasteczko Twin Peaks", filmy krótko metrażowe, "Mulholland Drive", "Lost Highway" po jego ostatni długi metraż "Inland Empire". No i filmy Jodorovskiego również "Kret" i "Święta Góra" to mocne pozycje. Edytowane 5 Maja 2020 przez BrightStar Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dyzma_Prezes Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 'Zaginiona dziewczyna' Właśnie leci na Paramount Chanel Oglądam to już któryś raz i zawsze mam sucho w mordzie film ukazuje mroczną przypowieść o tym jak najstraszniejszym horrorem może być życie z kobietą. Podstępna przebiegłą iracjonalną psychopatka. Polecam! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tornado Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 'Game'...z Daglasem...stary ale jary. DO tego forum idealnie pasujący 'dzień świstaka'....o byciu lepszym sobą. 'Cast Away'. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ZortlayPL Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 INCEPCJA 2010 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
deleteduser66 Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Gruz 200, reżyseria Aleksiej Bałabanow 3 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leto Opublikowano 5 Maja 2020 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2020 Mother! i Black Swan Aronofskyego. Szczególnie Mother! 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkowski Opublikowano 6 Maja 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Maja 2020 No to po wczorajszym seansie mogę zdecydowanie polecić " Egzorcysta 3 " 1990 Pierwsza cześć wiadomo kultowa, druga kiepskie oceny a " Egzorcysta: Początek " 2004 nie widziałem jeszcze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ATE50 Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 To zabawne, że kolektyw nie zauważył naturalistycznego filmu naszego rodzimego, wspaniałego twórcy... Smarzowskiego i jego dzieła: " Wołyń". To nie bajdury anglosaskie, ale film oparty na faktach. Czyli nie na tym czym się zachwycacie w kinie angolskim. Kurwa, zawsze mnie ciekawiła dążność do dłubania w krwawych rozgrywkach (np) latynosów, i grzebania w tym ..., a wartościowymi produkcjami słowiańskimi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sawyer504 Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Requiem dla snu 2000 ‧ Dramat/Thriller psychologiczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hubertius Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 (edytowane) Na pewno "The Divide". Po tym filmie każdy sobie uświadomi, że jak przeżyje apokalipsę... to nawet jeżeli przeżyjecie i kolejny dzień to i tak to kim byliście wcześniej już dawno będzie martwe. "Idź i patrz". Obejrzałem go dwa tygodnie temu i jota w jotę pamiętam do tej pory każdą scenę. "Hostiles"... dobrze, że ten film powstał. Sądzę, że gdyby cieszył się większym rozgłosem niejednej osobie pokazałby prawdziwe oblicze "westernowego dzikiego zachodu" . "The Grey"... to jeden z tych filmów, gdzie zaczynając oglądanie nie oczekujesz od nich w zamian za wiele. Pod koniec seansu miast dostać odbiór filmu z kategorii B dostajesz film, który napawa Cię mnóstwem myśli na temat egzystencjonalny. Jednak żeby to zobaczyć trzeba go oglądać naprawdę uważnie. Na razie to tyle. Jakby mi się coś wkrótce przypomniało to za pamięci postaram się to tutaj dorzucić. Edytowane 13 Czerwca 2020 przez Hubertius Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
StatusQuo Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Mi ostatnio mega podszedł: The Platform https://www.imdb.com/title/tt8228288/?ref_=fn_al_tt_1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_handlarz_ludzmi Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 (edytowane) W dniu 5.05.2020 o 18:21, Tomkowski napisał: Idioci " 1998 Lars von Trier Zdecydowanie. W dniu 5.05.2020 o 18:21, Tomkowski napisał: Mechaniczna Pomarańcza " 1971 Tu mam mieszane odczucia. Kubrick dał z siebie wszystko, ale książki to nie pobije. BTW: Stiller przełożył Clockwork Orange także jako Nakrecana Pomarańcza (wersja angielska) i Sprężynowa Pomarańcza (niemiecka). W dniu 5.05.2020 o 18:21, Tomkowski napisał: Urodzeni Mordercy " 1994 Szczególnie wersja reżyserska. Do tego dodałbym: Tron we Krwi Kurosawy - Szekspir po japońsku. Czas Apokalipsy Coppoli. Dziecko Rosemary, Gorzkie Gody, Tess i 9 Wrota Polańskiego i jako, że mam niesamowitą słabość do dobrej pracy kamery, to także Black Hawk Down Scotta i większość dzieł Cuarona, szczególnie w duecie z Lubezkim. A propos Smarzowskiego - oczywiście Dom Zły + oskar dla Braciaka za najbardziej wymowne "tak" w Historii Kina (Drogówka). Edytowane 13 Czerwca 2020 przez mirek_handlarz_ludzmi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leto Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 (edytowane) 8 minut temu, mirek_handlarz_ludzmi napisał: Black Hawk Down Techniczny majstersztyk. Jeden z najlepszych filmów wojennych ever. Edytowane 13 Czerwca 2020 przez leto 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nesq Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Ludzka stonoga Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_handlarz_ludzmi Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 (edytowane) 4 minuty temu, leto napisał: Techniczny majstersztyk. Jeden z najlepszych filmów wojennych ever. IMO Pluton Stone'a i Łowca Jeleni lepsze, ale za ujęcia Idziak powinien zgarnąć Oskara. W dniu 5.05.2020 o 18:59, Miraculo napisał: https://www.imdb.com/title/tt0102511/ Nagi lunch - Bill Pean ku czci gejowskiego seksu W dniu 5.05.2020 o 18:55, Kali(NIE)baka napisał: Cannibal Holocaust 1980 Fakt. Obejrzałem jako dzieciak, w tajemnicy zwinąwszy ojcu kasetę VHS. Film mną wtedy autentycznie wstrząsnął. Edytowane 13 Czerwca 2020 przez mirek_handlarz_ludzmi 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kali(NIE)baka Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 8 minut temu, mirek_handlarz_ludzmi napisał: Fakt. Obejrzałem jako dzieciak, w tajemnicy zwinąwszy ojcu kasetę VHS. Film mną wtedy autentycznie wstrząsnął. Ja jako nastolatek. Też mnie rozbroił. IMO. immersje zwiększa "dokumentalny" sposób nakręcenia. Generalnie chory szajs. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
goryl Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 (edytowane) Wszelkie zachodnie produkcje kina grozy to ciągle te same, stare numery z przełomu lat sześćdziesiątych i siedemdziesiątych i przeznaczone są dla niedorozwiniętych młodych ludzi, albo starych debili. Do tak prostego odbiorcy nie jest kierowana nowa wschodnia fala pod postacią japońskich, czy koreańskich horrorów. Są to wysublimowane psychologicznie, a nierzadko nawet wyrafinowane erotycznie filmy zmieniające raz na zawsze spojrzenie na kinematografię. Edytowane 13 Czerwca 2020 przez goryl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
CzarnyR Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Nie wiem czy nie padło nie chce mi się przewijać na malutkim smartfonie ale jak chcecie co serio popierdolonego to to „Salò, czyli 120 dni Sodomy” Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Druid Opublikowano 13 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 13 Czerwca 2020 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek_handlarz_ludzmi Opublikowano 14 Czerwca 2020 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2020 Gumball. Zdecydowanie Gumball. Wciąż rozkminiam, co brał reżyser Ale jeśli chodzi o te pozycje kinematografii, które naprawdę zryły mi banię, prostując bruzdy w korze mózgowej i zostawiając po sobie papkę, prym wiodą Świat Ludwika i Hello Kitty ex aequo ze Świnką Peppą i Klubem Przyjaciół Myszki Miki. Nie zna życia, kto nie oglądał bajek z zaangażowanym czterolatkiem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi