Skocz do zawartości

Jak to jest z tymi mężatkami? Potrzebne wsparcie w planowaniu strategii :D


Anabol

Rekomendowane odpowiedzi

Czołem.

 

Nie spałem nigdy z mężatą i dzieciatą. Nie mam doświadczenia i zrozumienia w tej "niszy", dlatego zwracam się o wskazówki, bo dawno nie czułem tak intensywnej ochoty na seksy po kontakcie z kobietą (a ostatnio przebywam stosunkowo często wśród pań). Poznaliśmy się jakiś rok temu, zaiskrzyło od pierwszego kontaktu - obsługiwała mnie w sklepie. Wpadam tam średnio co 3 miesiące, zawsze kiedy mnie widziała od razu podbiegała i uwodziła uśmiechem, rozmową. Przeważnie byłem w pośpiechu, zmęczony i/lub w jakimś FwB, więc zlewałem, nie chciało mi się zaczynać tematu. Tym razem jednak było inaczej. Po wymianie kilku zdań i załatwieniu biznesu dałem jej swój telefon żeby dodała mnie na IG, i tak sobie piszemy od kilku dni. Co ciekawe, zrobiła to przy koleżance w pracy i kierowniku, bez najmniejszego zawahania (ciekawe, bo mężata i dzieciata, a środowisko współpracowników stałe; chyba że to tylko mnie dziwi).