Skocz do zawartości

Rozdawanie wizytówek


Rekomendowane odpowiedzi

Cześć :) 

 

Pamiętam, że swego czasu (raczej bardzo dawno temu, to były komentarze sprzed 3-5 lat chyba) któryś z braci wspominał o metodzie na podryw w postaci rozdawania dziewczynom które nam wpadną w oko karteczek ze swoim numerem telefonu - po prostu wizytówek. Chciałbym przypomnieć/odkopać temat. Mamy wiosnę, nastroje coraz lepsze, miasto też budzi się do życia. Fajnie byłoby się przetestować w day game, w którym nie mam póki co zbyt dużego doświadczenia. 

 

Ktoś zna metodę, próbował? 

 

Mi się jawi jako dość atrakcyjna bo jestem jeszcze początkujący i dodatkowo dość nieśmiały, ale z tendencjami do wychodzenia ze strefy komfortu. Chyba przetestuję w najbliższym czasie. 

Edytowane przez Sugar Johnson
  • Like 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taka metoda może zadziałać jak jesteś wybitnie przystojny.

Powtarzam po raz kolejny i zawsze będę powtarzał - podrywanie na skradającego się creepa, który "chce zapytać o prezent dla koleżanki", "pyta się o to, gdzie jest poczta" itd. świadczą o problemach z dumą danego mężczyzny, a więc problemach z lękiem.

 

Podryw na skradającego się creepa rzadko wychodzi i lepiej go nie stosować. Kobiety DOSKONALE wiedzą, że facet użył zasłony dymnej, żeby mieć PRETEKST żeby się do niej odezwać. To dla nich często jest niekomfortowe, bo facet się skrada, często nadając interakcji bardzo "lepki" i nieprzyjemny wydźwięk. Świadczy to o tym, że na poziomie głębokim i emocjonalnym NIE AKCEPTUJESZ tego co robisz, a kobieta to czuje i zachowuje się odpowiednio - skoro nie akceptujesz tego co się dzieje (twarde uwodzenie) to kobieta odpowie odpowiednio ucieczką i wycofaniem.