Skocz do zawartości

Jak mój kolega ruchacz zmienił moje podejście do pigułek


Januszek852

Rekomendowane odpowiedzi

Nigdy nie ulegałem dowodom anegdotycznym. W końcu jakie znaczenie ma jeden przypadek wśród milionów, które tworzą rzeczywistość?

 

ALE....


Szczegóły tkwią w diable, czy jakoś tak ;)

 

Otóż mając okazję obserwować mojego kolegę z pracy (z którym się nieco zakolegowałem ostatnio) zauważyłem ciekawe zależności.

 

1. Gość ma 34. lata i ok. 175 cm wzrostu. Nie znam się na atrakcyjności facetów, ale dla mnie to za przystojny to on nie jest, do tego "baby face"...

2 ... co oczywiście może być zaletą, gdyż wygląda młodo i nie ma norwooda. Jest też bardzo chudy.

3. Jego targetem są julki 18-25, które podrywa wyłącznie na żywo, głównie na ons, chociaż jest w fwb z fajną 23-latką po uczelni technicznej, z potencjałem na więcej.

4. Działa głównie w pubach/klubach studenckich.

5. Dobrze tańczy. Taniec zawsze był pokazem witalności przed ruchańskiem, w 2023 nic się nie zmieniło. Na julkach robi to duże, dobre wrażenie.

6. Jest pewny siebie, uśmiechnięty.

7. Nie stroni od alkoholu i narkotyków, ale nie przesadza. Współczesne julki lubią pić alko i fukać fetę/kokę, więc nie wychodzi przed nimi na sztywniaka.

 

Widziałem go na żywo w akcji i te wszystkie teksty o wzroście, szczęce, jakości ryjca, etc. przestają mieć znaczenie, gdy wjedzie energia, dynamina + może zaimponować julkom tańcem.

 

Oczywiście to nie oznacza obalenia blackpilla, ale zwróciło moją uwagę na coś, co dotąd uznawałem za nieważne, czyli młody wygląd (przecież nikt go nie pyta o dowód...), uśmiech i pewność siebie (gość nie jest chamski i nie naciska jak nie wychodzi, przyjmuje porażkę z godnością), coś do pajacowania (tańczenie) żeby się wyróżnić.

 

Tak więc moim zdaniem niemal 35-letni mężczyzna spokojnie może ruchać kobiety w kwiecie atrakcyjności, 18-25, o ile oczywiście spełnione zostaną pewne warunki.